Reklama ukryj/pokaz
KLUB
Aktualnosci
Zawodnicy
Zarzad
Historia klubu
Statystyki
Tabela
Terminarz
Sala trofeów
Stroje
Kontakt

Liga halowa
INFORMACJE

STRONA
Liga typera
Ksiega Gosci
Strony innych Klubów

Filmiki
Gra

Glosuj na nasza strone: Podkarpacka toplista pilkarska- Wicherski

SEZONY
Sezon 2005
Sezon 2006
Sezon 2007
Sezon 2008
GALERIA
+Arka Albigowa - Czarni Kraczkowa 3-0 08.05.2016
+Pogórze Bachórz - Arka Albigowa 1-1 24.04.2016
+Arka - LKS Wola Dalsza 0-2 29.03.2015
+Arka - Start Brzóza Stadnicka 1-1 01.05.2013
+LKS Wola Dalsza - Arka 3-1 28.04.2013


Dodaj Wpis

ArkA PlayeR dnia 23.04.2008
IP:83.11.158.59
Porozgladaj sie troche a znajdziesz po lewej stronie taki link jak "Terminarz" tam jest wszystko: kto kiedy z kim dlaczego :P


ff dnia 23.04.2008
IP:83.11.229.26
kiedy z Bachórzem?


ArkA PlayeR dnia 21.04.2008
IP:83.11.185.242
Racja :) A tak wogole to to nie koniecznie musi byc ktos z kibicow czy graczy Arki. Moze to byc ktos z innej druzyny kto chce wywolac wojne miedzy naszymi klubami. W internecie niestety jest anonimowosc dlatego nigdy nie wiesz kto kryje sie za takim czy innym nickiem. Pozdro dla Pogorza :)


Fan® dnia 21.04.2008
IP:83.9.164.140
Do tego nizej ;/ to ze ktos napisał cos na waszej stronie nie znaczy ze musisz wprowadzac od razu bojowe nastawienie;/ relacja miedzy obiema druzynami nie jest zła z tego co wiem a to ze jakis pewnie małolat pisez jakies brednie nie znaczy ze musisz jechac na wszystkich kibicach od razu;/;/| to jest gra zarówno jedna jak i druga druzyna o cos walczy i nie bawcie sie w podjudzanie na siebie kibicó bo to jest chore ;/ pozdrowienia dla Arki:)


... dnia 21.04.2008
IP:83.12.107.154
To co wypisujecie na stronie Pogórza świadczy o tym, że jesteście puści i w dodatku zakochani w sobie:/ kibice arki opamiętajcie się bo za niedługo nie będziecie mieć żadnych przyjaciół w tej lidze.


HKS dnia 20.04.2008
IP:83.18.57.186
Dziękujemy Wam za sprawiedliwą ocenę sytuacji, kiedy nierozważny sędzia wprowadził zamęt wśród zawodników i kibiców. Ukarany został, chyba najlepszy zawodnik "GROM-u" niesłusznie - za niewinność. Panie delegacie- pocoś był na meczu, jak nic nie słyszałeś - tylko wziąść "naszą kasę". Sławku GUJDA - trzymaj się.


xD dnia 20.04.2008
IP:83.11.185.148
no nie stety sie nie udało......;/ mogło byc lepiej, ale nie wukorzystalismy kilku sytuacji....;/ sędzia powinien sikac pod drzewem a nie sędziowac mecze...


Fan® dnia 20.04.2008
IP:79.186.40.210
Popłynie popłynie po kolejne punkciki:)powodzenie:)tzrymam kciuki:)


Obserwator rozgrywek B Klasy dnia 20.04.2008
IP:83.5.87.220
Arka dziś popłynie...


~ dnia 18.04.2008
IP:83.11.163.50
Dokladnie - do konca sezonu wzmocnien nie tyle nie potrzebujemy co nie mozemy dokonac - w trakcie trwania sezonu nie mozna zrobic transferu ale po zakonczeniu sezonu roznie moze byc ... Pozdro


« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 »